marți, 13 martie 2012

Doamne, iti multumesc

Doamne, zilnic iti multumesc si Te slavesc pentru ca sunt fericita. Doamne, sunt atat de fericita ca imi vine sa plang.Sa plang, sa scot toate durerile trecutului, iertate dar neuitate, sa ma eliberez de ele,sa imi descarc memoria de ele.Sunt fericita incat imi e aproape rusine.Inca lucrez la obisnuinta.E greu sa tii pe umeri atata fericire! Doamne, zilnic iti multumesc ca sunt doar linistita.Am regasit linistea de dupa exaltare.Am regasit fericirea in fiecare milimetru, in fiecare secunda, in fiecare cotlon ascuns si ma simt ca pe un varf de munte,simt adiera mangaietoare a mainilor Tale, simt suflul Tau in fiecare prezenta a vantului curat! Eu azi invat sa gestionez fericirea! Eu invat sa respect fericirea, asa cum demult, nu mi-am abandonat nefericirea.Dar prin nefericire am invatat sa pretuiesc belsugul spiritual si inima mea inca mai bate, sufletul inca mai arde emotii si deci, simtind, traiesc! Tot trecutul meu a construit ceea ce sunt acum.De aceea iti multumesc.Si pentru binele sau raul infruntat odinioara.Iti multumesc pentru lacrimile si suspinele strigate ce urlau si imi mistuiau sufletul copilaros.Dar prin ele m-am calit si am invatat ca totul are un scop.Si scopul e evolutia! Se spune ca "Toate drumurile duc la Roma.Eu adaug acum: Toate drumurile duc la Tine.Si tu esti aici ,aproape,in sufletul meu,si secretul revelat ma inclina in fata Ta.Doamne ,sunt ceea ce sunt si tu esti in mine!Amin!

10 comentarii:

  1. Penibil articol.
    Penibil, venind de la o persoana al carei chip are intiparita pe fata in permanenta acea acreala tipica infatuatilor, care au impresia ca nu li se da destula atentie fata de cata ar "merita", iar pentru a o atrage, trebuie sa fie ... acri.
    Pentru a ti se da atentie, trebuie sa atragi acea atentie, nu s-o cersesti. Iar pentru a atrage, trebuie sa fii placut. Nimanui nu-i plac infatuatii.Prin urmare, ma tem ca ai putini oameni care te plac.

    RăspundețiȘtergere
  2. A, sa nu uit.
    Cineva ti-a spus ca esti sexy?
    Ala nu ti-e prieten. E cel mai mare dusman, crede-ma.

    RăspundețiȘtergere
  3. este un articol venit din suflet. nu toti tre sa fim farisei, mai sunt si vamesi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va rog sa ma iertati ca vin in intampinarea dvs. cu un strigat de ajutor. Nu sunt genu de om sa cer in stanga si in dreapta, dar perioada asta ne impinge acolo unde nu ne imaginam ca vom ajunge. Eu lucrez intr-o firma de constructii, din iarna, defapt odata cu zapezile ne-au lasat acasa, fara sa se gandeasca din ce vom traii, va spun cu mana pe inima ca abia am reusit sa imi achit jumate din rata de la banca si jumate din chirie, ca totusi sa mai trag de timp, dar in prezent, chiar azi am fost la paine cu ultimii bani.Sunt disperata, mai am nevoie de 1000 de ron sa pot sa imi acopar rata si chiria si sa pot avea siguranta acoperisului de deasupra capului. Va rog din toata inima sa nu stergeti acest mesaj, va rog sa il cititi si daca considerati ca puteti sa imi intindeti o mana de ajutor, v-as ramane vesnic datoare.Am ajuns in pragul in care plang in fiecare dimineata si nu stiu ce sa mai fac. Incerc zilnic sa-mi gasesc un loc de munca, dar pana reusesc acest lucru, risc sa raman in strada. Este cumplit acest sentiment, nu l-as dori la nimeni, sa nu stie maine ce se va intampla. Intr-o lume in care se presupunea ca daca iti faci o facultate, esti un om, in zilele noastre esti doar un simplu muritor de foame. Va rog imi este frica sa raman pe drumuri. Daca puteti sa ma ajutati, va rog sa ma contactati.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru ..kg date jos. Un adevarat exemplu de ..vointa dar, greul de abia acum urmeaza deoarece greutatea trebuie mentinuta. Oricum succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa inteleg ca incercati sa slabiti? Si folositi un regim bazat pe otet?Altfel nu inteleg expresia fetei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb, aveti nerv si talent, puteti deveni o mare scriitoare.
    Dorian

    RăspundețiȘtergere
  8. Observ din nou cum am mai spus INVIDIE!!! Doamne Dumnezeule da ce aveti cu ea?? Chair atat de tare va doare ca sunteti zero barat pe langa ce a reusit ea in viata?? e atat de dureros?? Cine va impiedica sa faceti si voi ceva cu viata voastra?? Daca spuneti ca Ozana e acra inseamna ca aveti un fel de a privi lucrurile atat de superficial incat mi-e mila... sa nu poti intra in sufletul unui artist care iti expune toata fiinta sa atunci cand canta ?? E TRIST !!! FOARTE TRIST!!! mi-e mila de voi cei care nu pteti decat sa judecati si sa blamati fara sa cunoasteti cu adevarat frumusetea ... Ce intelegeti voi prin SEXY??? papusile alea barbie plasticate din talpi pana in varful capului??? sunteti atat de ingusti daca asta credeti!!! Senzualitatea vine din interior si se simte .... Draga mea Ozana tine-o tot asa pentru ca ai oameni care te iubesc enorm care se bucura sa primeasca fiecare bucatica din tine de fiecare data cand ne canti si care te apreciaza pentru ceea ce esti cu adevarat: o femeie frumoasa , puternica , senzuala, cu multe de oferit , un artist complet!!

    Oana G.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu va cunosc repertoriul...va cunosc de la emisiunea te cunosc de undeva...de atunci va admir pt ca sunteti ffff frumoasa, imi place cum va aranjati si chiar daca aveati mai multe kg erati mai provocatoare si mai senzuala de cat multe fete mai slabe din cadrul emisiunii...va admir ca ati avut ambitia sa slabiti...va doresc multa sanatate si toate cele bune.
    eu am 25 de ani si am aproape 80kg si nici o ambitie sa slabesc...din pacate...poate o sa ma inspire ambitia d-voastra...si frumusetea d-voastra...

    RăspundețiȘtergere
  10. This is how my friend Wesley Virgin's report launches in this shocking and controversial VIDEO.

    As a matter of fact, Wesley was in the army-and soon after leaving-he unveiled hidden, "mind control" tactics that the government and others used to get everything they want.

    THESE are the exact same tactics many famous people (especially those who "became famous out of nowhere") and top business people used to become rich and successful.

    You've heard that you use less than 10% of your brain.

    Really, that's because most of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Maybe that thought has even occurred INSIDE OF YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years back, while driving an unregistered, beat-up trash bucket of a vehicle with a suspended license and on his debit card.

    "I'm very frustrated with living payroll to payroll! When will I finally succeed?"

    You've taken part in those types of conversations, isn't it so?

    Your success story is waiting to be written. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    WATCH WESLEY SPEAK NOW

    RăspundețiȘtergere